گزارش‌های کلیدی در Google Universal Analytics (UA)

هرچه بیشتر در مورد عملکرد کمپین های بازاریابی خود بدانید، بهتر می توانید آنها را تغییر دهید و بهبود دهید. داشبورد Universal Analytics (UA) گوگل یک نمای کلی از مهم‌ترین معیارها و گزارش‌های کمپین‌های شما را در اختیار شما قرار می‌دهد. این یک “عکس فوری” عملکرد آسان برای خواندن ارائه می دهد که به وضوح روندهای کلیدی را به مشتریان، مدیران و سایر غیر تحلیلگران نشان می دهد.

توجه: Universal Analytics ارتقاء نسخه قبلی Google Analytics بود. به نوبه خود، در سال 2023 با GA4 جایگزین خواهد شد. می توانید در راهنمای ضروری ما برای GA4 اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گزارش‌های UA می‌توانند عملکرد کمپین را در چندین زمینه کلیدی، از جمله:

مخاطب: چه کسی به وب سایت شما می آید؟
کسب: کاربران چگونه به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند؟
رفتار: کاربران در وب سایت شما چه می کنند؟
تبدیل: کاربران برای تکمیل اهداف تعیین شده چه اقداماتی انجام می دهند؟
رویدادها: افراد چه اقدامات غیر استانداردی را در وب سایت شما انجام می دهند؟
توجه: برای همه داده های گزارش خود فقط به UA تکیه نکنید. شما می توانید اطلاعات زیادی از منابع دیگر دریافت کنید!

گزارشات UA: مخاطبان

اولین دسته گزارش اصلی در یونیورسال آنالیتیکس به شما در مورد انواع بازدیدکنندگانی که به وب سایت شما می آیند می گوید. می‌توانید به اطلاعات مرور کلی مخاطبان دسترسی پیدا کنید تا آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت مخاطبان، از جمله مکان‌های GEO و ارزش طول عمر را شناسایی کنید.

Author: addigital

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *